Marka została założona w 2013 roku przez doświadczonych rowerzystów – entuzjastów przygód i wypraw, których nie ogranicza ciężar bagażu. Poszukiwali oni nowatorskich rozwiązań dla coraz popularniejszej aktywności sportowej jaką staje się bikepacking, czyli turystka rowerowa „na lekko”.
Misją Apidury jest dostarczanie fanom rowerowych przygód zaawansowanych technicznie produktów, pozwalających na swobodne eksplorowanie świata. Pomysły i projekty marki wynikają wprost z doświadczeń i testowania prototypów produktów na najróżniejszych rowerowych szlakach przez współpracującą z firmą szeroką rowerową społeczność. Apidura projektuje z myślą o potrzebach najbardziej wymagających rowerzystów. Innowacje technologiczne i zastosowanie wysokiej jakości materiałów umożliwia tworzenie lekkich, wytrzymałych i w pełni wodoodpornych toreb, sakw i worków rowerowych.
Serie produktów Expedition, Racing, Backcountry i City oferują lekkie i odporne na czynniki atmosferyczne torby, które z łatwością zamontujesz do kierownicy, ramy i siodełka swojego roweru, bez względu czy planujesz przejażdżkę po terenie czy po mieście.
Apidura przykłada dużą wagę do ograniczania swojego negatywnego wpływu na środowisko. Kładzie duży nacisk na świadome i odpowiedzialne decyzje zakupowe. Stąd też torby marki projektowane są zgodnie z zasadą „Built to Last”, czyli z myślą o ich funkcjonalności i maksymalnej trwałości. Uniwersalność i wszechstronność projektów umożliwia zastosowanie ich w różnego typu rowerach, a także łatwość ich naprawy. Apidura zachęca, by kupować mniej i rzadziej oraz dbać o posiadany sprzęt. Nieustannie poszukuje także nowych i bardziej skutecznych rozwiązań w zakresie ograniczania swojego śladu węglowego (np. poprzez oferowanie tylko jednej kolorystyki produktów). Wszystkie produkty są wolne od toksycznych PFAS.
Apidura posiada też certyfikat B Corp, dla firm utrzymujących najwyższe standardy praktyk zrównoważonego rozwoju. Jest też członkiem światowego ruchu Shift Cycling Culture, który aktywizuje branżę i społeczność rowerową na rzecz ochrony środowiska i walki ze zmianami klimatu.
Dyrektor handlowy, B2B:
marek@cragsport.pl, +48 572 995 050
Brand Manager Black Diamond i Pieps:
barbara@cragsport.pl, +48 573 396 198
Brand Manager Gerber Gear, Source Tactical i Firepot:
kuba@cragsport.pl, +48 519 828 576
Brand Manager Gregory, Exped i Reef:
mateusz@cragsport.pl, +48 517 666 479
Brand Manager Teko, Ticket to The Moon i HUSKY:
m.mikrut@cragsport.pl, +48 690 297 044
Brand Manager Fritschi, OAC Skinbased i Grüezi Bag:
m.lasocki@cragsport.pl, +48 451 544 204
Brand Manager Apidura:
justyna@cragsport.pl, +48 572 453 505
Brand Manager YY Vertical, Kletter Retter:
filip@cragsport.pl, +48 453 671 279
hana@cragsport.cz, +48 662 248 490,
honza@cragsport.cz, +420 737 882 918
joanna@cragsport.pl , +48 572 379 428
© 2024 CRAG SPORT Klocek Matrejek sp.j. Wszelkie prawa zastrzeżone. Realizacja: Wojoweb